Teekond Burgundiasse: BMW 2-seeria ülevaade | EE.rickylefilm.com
Juuksed

Teekond Burgundiasse: BMW 2-seeria ülevaade

Glamuuri Road Trip to Burgundia, Prantsusmaa

Kui GLAMOR pakuti reisi BMW roadtest nende 2 seeria kabriolett, ma ei olnud kindel, et ma oli õige kandidaat. Peamiselt seetõttu, et kaks autot olen omanud minu elus on nii kuulus varem pensionärid. Ärge saage minust valesti aru, ma armastasin oma 20-aastane VW Polo; see meenutas mulle mu vanaisa iga kord sõitsin seda. Aga kui ta tuli ajakohastamine minu rattad, ja mu vanemad "aastais naabrid juhtus olema otsin müüa oma Vauxhall Agila, tundus ilmselge osta. Nii et näete, ma autot juhtida. Just operatiivne autod.

Kuid kiusatus seksikas kabriolett, pluss fraasi "veinidegusteerimispaikade Burgundia" oli kõik see võttis mul unustada, et ma ei sõita lahe auto ja värbama mu abikaasa minu reisija reisi. Plus, et Top Gear töö on ikka läheb, eks? (FYI BBC bods: ma alati reisida suupisteid seega pole võimalust mind "läheb Clarkson" peale pikka päeva filmimine.)

Pean tunnistama, et olin natuke mures käitlemise suurem, võimsam auto kui üks olen harjunud. Aga ma ei pea muretsema. Test spin ümber kvartali osutunud kuidas idioot-proof 2 seeria oli. Selle sisseehitatud arvuti (sh USB dock kus saad ühendada oma telefon) ja SatNav lihtne kasutada, ja tiiva-peeglid, mis automaatselt kallutada näidata ohjeldada, kui olete paralleelselt parkimine kohe pääses "top 5 asju, mis muudaks mu elu lihtsamaks "nimekirja.

Niisiis, relvastatud nimekiri meie sihtkohtadesse, võtsime Eurotunneli alates Folkstone Calais ja sõitis Calais Epernay Champagne piirkonnas (mis kestis umbes kaks ja pool tundi), et rahuldada meie kaaskodanike roadtrippers lõunaks. Päris linn Kirde Prantsusmaal, see on koht, kus - sa arvasid - Prantsusmaa šampanjat toodetakse. Paljud majad põhinevad Rue de Champagne, ning enamik neist käivitada ekskursioonid ja degusteerimisi. Meil oli ekskursioon Kastellaanimaja keldrites (http://www.castellane.com/en/visites), mis on natuke välja peamised drag, kuid on iseloomulik 66m torni. Muidugi, ainult reisijate saaksid kõige paremini degusteerimine segmendi tour, tundus ainult õigus osta pudel proovi hiljem...

Teele, see oli veel kolm tundi meie lõppsihtkohta (või Ahem, neli, kui nagu meie, otsida avatud bensiinijaamas prantsuse maal muutub eepiline Sõrmuste isand stiilis seiklus. Üks asi, mida ma võin kinnitada jaoks on see, et BMW käsitseda väga hästi vettinud mustuse pala leidsime end ühel hetkel. Nii et see oli suurepärane test - nii auto ja mu kuu vanune abielu. Igatahes, et õhtul jõudsime Chateau de Lugny ( www.lugny.fr), uimastamise 16. Sajandi lossi Burgundia piirkonna täiesti fantastiline põhjustel, koos lagunev torn, bassein koopas, paabulinnud murul ja vallikraav. Guys oli vallikraav. I ei saa rave see koht piisavalt.

Mis autod nüüd ohutult garaažis öösel me sõidetud hotelli kuueks muidugi gourmet degusteerimine menüü veini sobitamine. Tabavalt jaoks aristokraatlik ümbrus, me sõime nagu Lords, kus rõhutatakse, sealhulgas grillitud hiidkrevetid petersell riisi ja veiseliha bourguignon. See oli kõik, mida me võiks teha, et lohistada end üleval meie baldahhiinvoodi.

Päev kaks ei saa alata kõige optimistlikum ilm, kuid olime otsustanud, et näha mõned kohaliku piirkonna ja suutis kirjavahemärgistama sõita Chablis (40 minuti kaugusel Chateau de Lugny) natuke konverteeritavate meetmeid. Ühe nupu protsess, see oli super-kiire, et saada auto katuse alla - ja varundada kümme minutit hiljem, kui hakkas sadama uuesti.

Tagasi hotelli, kohaliku veinitootja võõrustas küünlavalgel veini degusteerimine seitsmest valmistatud tema La Croix Montjoie kinnisvara Vezelay. Ülekaaluka blaggers "tip me kõndis minema koos: Vezelay veinid on tähelepanelikumad uus valik Chablis armastaja. (Julgelt tilk, et üks teie kõrval ", mida veini saame?" Vestlus sõpradega.)

Hiljem suundusime Auxerre õhtusöök Le Jardin Gourmand (taksodes veini degusteerimine nurja ajama enam sõidu päev), kus me suutis kraami maha teise - täiesti maitsev - maitsmine menüü.

Järgmisel päeval, läksime lahku viie tunni tagasiteekonnaga Calais reis Vezelay, UNESCO maailma kultuuripärandi vaatepilt, mis on lõputu praalimine sööda oma Instagram feed. Siis planeeritud lõunasöögi peatus Reims enne püüdmine Eurotunneli tagasi Folkstone, mis kõrval on kiirem kui praami, on Lisaboonusena annab teile tunne, nagu sa oled James Bond kui sõidad auto rongi.

Me jõudsime tagasi Londonis esmaspäeva õhtul, väsinud ja täis juustu. Aga auto oli ikka mugav kuueteistkümne tunni pärast autos viimase kolme päeva ja me kindlasti teretulnud osavalt sõita pikkadel kiirtee reiside (kui olete kunagi omandis auto, kus käed jätka vibreeriv roolilt kaua pärast saad koju, saate teada, mida õnnejuhus see on.) Kõik, mis jäeti oli crack avatud meie suveniiride juust ja punane vein ja planeerimist alustada meie kõrval roadtrip'i.